Digitaal Vergaderen

Duur: 18 minuten

Kosten: € 10 via iDeal, inclusief hand-out en bewijs van deelname.

U kunt u direct deelnemen en ontvangt tevens een bevestiging via de e-mail, waarin een link is opgenomen naar het webinar, indien u dat op een later moment wilt volgen.
(Sessie Op Aanvraag)

Inhoud onder andere:
Wanneer is digitaal vergaderen toegestaan?

Welke eisen zijn van toepassing bij een digitale vergadering?

Hebben alle leden kennis kunnen nemen van de agenda en kunnen inloggen?

Op welke manier kunnen verkeerd genomen digitale beslissingen worden gerepareerd?

Wat zijn de consequenties van de verkeerd genomen besluiten in de digitale vergadering?

Het zijn niet de sterkste soorten die overleven en ook niet de meest intelligente. Het is het soort dat het beste reageert op veranderingen. (Charles Darwin)