Kandidaat Bestuursleden

Duur: 15 minuten

Kosten: € 10 via iDeal, inclusief hand-out en bewijs van deelname.

U kunt u direct deelnemen en ontvangt tevens een bevestiging via de e-mail, waarin een link is opgenomen naar het webinar, indien u dat op een later moment wilt volgen.
(Sessie Op Aanvraag)

Inhoud onder andere:
Wat verwacht een bestuur en wat is de verwachting van de kandidaat bestuurder?

Welke kennis ontbreekt binnen het bestuur, is er behoefte aan een meeloper of een kritisch denker?

Wat is een goede formulering voor de vacature. Stel je harde eisen of houd je de deur open?

Zoek je alleen binnen het ledenbestand of ook daarbuiten?

Informeer de kandidaat bestuurder niet alleen over de vigerende wetgeving en de eventuele consequenties, maar leg ook uit hoe de vereniging een en ander heeft ondervangen.

Geef uitleg over de manier van inwerken.

De onwetende man spreekt uit, de wijze man vraagt en reflecteert. (Aristoteles)