Webinar Secretaris

Enkele onderwerpen die bij dit webinar aan de orde komen:

• Diverse contacten met leden.
  • ‘Spin in het web’.
  • Signaalfunctie.
  • Wettelijke aansprakelijkheid.
  • Valkuilen.
  • Innovatie binnen vereniging.

Het webinar Secretaris heeft tot doel om handvatten te bieden aan een secretaris voor het vervullen van de secretariaatsfunctie binnen een bestuur. Dit webinar is een must voor de secretaris die behoefte heeft aan praktische tips en voorbeelden om met praktijksituaties om te gaan.

Een secretaris wordt gekozen als bestuurslid en krijgt de functie van secretaris op een later moment in de bestuursvergadering toebedeeld. De taken van een secretaris zijn divers en veel taken die op het bordje liggen van een secretaris zijn binnen een vereniging historisch gegroeid. Maar een aantal werkzaamheden zijn wettelijk bepaald en moeten door de secretaris of onder verantwoordelijkheid van de secretaris worden uitgevoerd.

Het webinar wordt online gehouden.

U heeft de mogelijkheid om na het webinar vragen te stellen via e-mail. Wij zullen zo snel mogelijk op deze vragen reageren.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om na het webinar een zogenaamd 10-minuten gesprek aan te vragen, waarin voor u belangrijke zaken een op een kunnen worden besproken.

De duur van het webinar is circa 50 minuten minuten.

De kosten voor het webinar bedragen € 25,-, dit is inclusief een handout en een digitaal bewijs van deelname dat u na het webinar per e-mail wordt toegezonden.

Bij de inschrijving kunt u online betalen en vervolgens wordt u automatisch naar het webinar doorgeleid.

Tevens ontvangt u een bevestiging via de e-mail, waarin een link is opgenomen naar het webinar, indien u dat op een later moment wilt volgen. U kunt het webinar in totaliteit of delen volgen.

Wij hebben veel ervaring in het besturen van verenigingen en het ondersteunen van bestuursleden

en dragen deze kennis graag aan u over

Uw vereniging of stichting nog beter besturen

Wij kunnen u daarin ondersteunen!

Writing note showing Knowledge Sharing. Business concept for deliberate exchange of information that helps with agility