Webinar Vergadertechniek -
Opening, mededelingen en ingekomen stukken

Duur: 18 minuten.

Kosten: € 10 via iDeal, inclusief hand-out en bewijs van deelname.

U kunt u direct deelnemen en ontvangt tevens een bevestiging via de e-mail, waarin een link is opgenomen naar het webinar, indien u dat op een later moment wilt volgen.
(Sessie Op Aanvraag)

Inhoud onder andere:

In het tijdsbestek van het openen van de deuren en het uitspreken van het welkomstwoord door de voorzitter moet er een aantal handelingen zijn uitgevoerd. Weet u welke dat zijn?

Bij het agendapunt Mededelingen moet een aantal vergadertechnische zaken aan de leden worden medegedeeld. Kunt u er een aantal noemen?

Het agendapunt Ingekomen stukken kan de sfeer van de vergadering in negatieve zin worden bepaald. Op welke manier is dat te voorkomen?

Kortom, goede vergaderingen vragen om regie. Ondervang bij de eerste agendapunten de mogelijke onderstromen, die van invloed zijn op de rest van de vergadering.

Uw vereniging of stichting nog beter besturen

Wij kunnen u daarin ondersteunen!

Writing note showing Knowledge Sharing. Business concept for deliberate exchange of information that helps with agility