Webinar Clubblad,
nuttig of overbodig

Duur: 20 minuten

Kosten: € 10 via iDeal, inclusief hand-out en bewijs van deelname.

U kunt u direct deelnemen en ontvangt tevens een bevestiging via de e-mail, waarin een link is opgenomen naar het webinar, indien u dat op een later moment wilt volgen.
(Sessie Op Aanvraag)

Inhoud onder andere:
Wist u dat een gedrukt clubblad gemiddeld door 6 mensen wordt gelezen en een digitale versie door 1 persoon?

Het clubblad kan budgettair neutraal of tegen lage kosten worden gedrukt wanneer energie is gezet op het binnenhalen van adverteerders.

Sturen de leden geen kopij? Je kan als redactie ook op een andere manier aan goede artikelen komen. Benieuwd op welke manier?

Wat is een goed leesbaar clubblad.

Op welke manier schrijf je artikelen voor een clubblad en waarom is dat anders voor een digitale uitgave?

Kan een fysiek clubblad op een duurzame wijze worden uitgegeven?

Er moet een leerstoel worden ingesteld voor het leren lezen tussen de regels. (Léon Bloy)